به گزارش رکنا، دریانی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران در مراسم رهایی ۴ نفر ازمحکومان به قصاص نفس گفت: امروز با همت خیرین شاهد رهایی این تعداد از زندانیان محکوم به قصاص نفس از ندامتگاه شهرری هستیم.

وی اظهار کرد: این ۴ بانو مدت‌ها بود که به دلایل گوناگون در زندان تحمل کیفر می‌کردند که امروز با تلاش خیرین و مدیر کل زندان‌های تهران و رئیس کل دادگستری استان در تهران در تلاش هستیم که از زندان آزاد وبه آغوش خانواده بازگردند.

دریانی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان را آزاد کنیم.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران گفت: 14 زندانی محکوم مالی نیز تا پایان سال جاری از زندان آزاد و به آغوش خانواده باز می‌گردند.

وی اظهار امیدواری کرد که انشاءالله روزی برسد که زندانی محکوم مالی در زندان‌ها نداشته باشیم و تمام اهتمام سازمان زندان‌ها مصروف به زندانیانی باشد که برای جامعه خطرناک هستند.

در ادامه این مراسم محبی، مدیر کل زندان‌های تهران نیز عنوان کرد: با تلاش همکاران، مددکاران و قضات تعدادی از خانم‌ها که در زندان به لحاظ بدهی مالی و پرداخت دیه امکان آزادی آنان بود، اما به دلیل مشکلات مالی امکان پرداخت نداشتند شناسایی شدند و با دعوت ازخیرین و تلاش‌های رئیس کل دادگستری استان تهران و شورا‌های حل اختلاف نتیجه آن بر این شد که موجبات آزادسازی این تعداد از زندانیان فراهم شود.

وی اظهار امیدواری کرد: در آستانه سال نو این تعداد از زندانیان از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

در ادمه این مراسم اسماعیلی امام جمعه قرچک نیز ضمن تقدیراز کمک‌های خیرین و شورا‌های حل اختلاف گفت: یکی از مهمترین وظایف ما به عنوان پیرو شعیه هل بیت (ع)، تبعیت از سنت حسنه پیغمبر و توصیه‌های خاص ایشان است.

اسماعیلی بیان کرد: در آستانه پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم؛ انقلابی که با هدف تحول فرهنگی اخلاقی به پیروزی رسید و به لطف الهی و رهبری امام عظمیم الشأن و هدایت مقام معظم رهبری و خون‌های مقدس شهدا درخت انقلاب درحال باروری است که بهره آن نه تنها در داخل بلکه در تمام عالم مشهود است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟