به گزارش رکنا، در میان دستگیر شدگان فساد اداری در سازمان صمت لرستان توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) مسئولان زیر به چشم می‌خورد: معاون صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، رئیس صنایع غیرفلزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، دو نفر از کارشناسان ارشد صنایع غیرفلزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد و تحقیقات دقیق تا به نتیجه رسیدن کامل و از بین بردن فساد در این حوزه ادامه دارد و امکان دستگیری افراد بیشتر وجود دارد.

به‌همت پاسداران گمنام امام زمان (عج) باند فساد اداری در استان لرستان متلاشی شد و ۵ نفر از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.

جزئیات دستگیری باند فساد اقتصادی لرستان

سردار مرتضی کشکولی نیز روز گذشته در تشریح دستگیری باند فساد اقتصادی در لرستان اظهار داشت: افراد دستگیر شده که ۵ نفر از کارکنان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان هستند، به صاحبان شرکت‌های صوری مجوز خرید مواد اولیه کارخانه‌های پتروشیمی می‌دادند.

وی افزود: ۳ نفر از کسانی که در شهر‌های بروجرد و ازنا حدود ۳۰ شرکت صوری تاسیس کرده بودند اهل تهران و بقیه لرستانی هستند. تعدادی از افراد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده و بقیه هم در حال باز جویی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: صاحبان شرکت‌های صوری و تقلبی با رشوه دادن به افراد دستگیر شده سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان آن‌ها را اغفال و وجود خارجی شرکت خود را تایید می‌کردند. متخلفان با مجوز‌های صادر شده از سوی سازمان صمت لرستان اقدام به خرید مواد اولیه از پتروشیمی لرستان و دیگر پتروشیمی‌ها در سطح کشور کرده و آن‌ها را با قیمت‌های گزاف در بازار فروخته اند.

به گفته سردار کشکولی احتمال افزایش تعداد متخلفان وجود دارد. مبلغ احتمالی اختلاس در حال برآورد است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟