قصاب مشهدی سگ ها را سلاخی می کرد! / گوشت سگ با قیمت 36 هزارتومان + عکس وحشتناک

به گزارش رکنا، کارشناس اتحادیه گوشت دامی گفت: حدود یک هفته‌ای بود فعالیت واحد متخلف را که هیچ پروانه کسبی هم ندارد زیر نظر گرفته بودیم. فروشنده هم که سر در مغازه بنری با عنوان» ران سر دست تعاونی ۳۶ هزار تومان نصب کرده بود برای تحویل گوشت ها، از قبل ثبت نام می کرد.

وی تصریح کرد: دو سه روز هیچ گوشتی در محل تخلیه نشد تا اینکه صبح سه شنبه دوباره با عنوان خریدار به محل مراجعه کردیم که فروشنده عنوان کرد ساعت ۱۰ گوشت می رسد.

کارشناس اتحادیه گوشت دامی گفت: لحظاتی بعد پسر فروشنده که سوار بر یک وانت پیکان بود به محل آمد و گوشت‌ها را که داخل چند کیسه قرار داشت از وانت تخلیه و به داخل مغازه منتقل کرد.

وی تصریح کرد: به محض رؤیت ماجرا وارد عمل شدیم، اما پسر فروشنده با چاقویی که در دست داشت به سمت ما حمله ور شد، وقتی دید تعداد کارشناسان حاضر در محل زیاد است از محل متواری و در همان حال که از مغازه دور می شد با کنترلی که در دست داشت، کرکره برقی مغازه را فعال کرد تا در مغازه بسته و مانع کشف گوشت‌ها شود که با این اقدام پدرش در محل گرفتار شد.

کمی بعد هم پدر متهم مجبور شد کرکره را بالا ببرد که پس از ورود کارشناسان به محل چهار لاشه گوشت کشف شد و بررسی‌ها مشخص کرد آن‌ها متعلق به گوسفند نیست و برخی از آن‌ها مشکوک به لاشه سگ است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

منبع: قدس

کدخبر: 453982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟