به گزارش گروه حوادث رکنا،چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت‌های مسلحانه 2 جوان آبادانی از سوپرمارکت‌های شهر قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی آبادان وارد عمل شده و در گام نخست به محل های سرقت رفتند که در بازرسی دوربین مداربسته سوپرمارکت‌ها مشخص شد 2 جوان با پوشاندن چهره‌شان و در دست داشتن یک تفنگ وینچستر وارد مغازه‌ها شده و با تهدید دست به سرقت پول‌های صندوق و گوشی موبایل مغازه‌دارها کرده اند.

مامورا در ادامه با تحقیقات میدانی و تجسس ها‌ی اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از متهمان شدند که در روز جمعه 28 دی ماه در عملیات پلیسی دستگیر شد و تفنگ وینچستر نیز در مخفیگاه متهم به دست آمد.

سارق جوان که راهی جز اعتراف نداشت ادعا کرد بخاطر تامین هزینه‌های اعتیادم با یکی از دوستانم دست به سرقت مسلحانه از سوپرمارکت‌ها می‌زدیم.

ماموران در ادامه پی بردند که همدست این سارق سابقه‌دار با اطلاع از دستگیری همدستش فراری شده است.

بدین ترتیب تجسس‌های پلیسی کلید زده شد تا اینکه ماموران با شناسایی متهم فراری این پرونده موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند و روز سه شنبه 2 بهمن ماه پسر جوان که در این سرقت‌ها نقش اصلی داشت را دستگیر کردند.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 453976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟