نقشه پلید یک پسر تهرانی برای هم دانشگاهی خواهرش / دختر دانشجوی مرا تیغ زده بود !

به گزارش رکنا، سرهنگ تورج کاظمی اظهار داشت:خانمی ۲۷ ساله ساکن جنوب شرق تهران با طرح شکایتی اظهار داشت فردی ناشناس با دسترسی به اطلاعات و محتویات داخل گوشی همراه من ، ضمن ساختن آیدی جعلی برای مخاطبان من ایجاد مزاحمت نموده و از من مبلغ یکصد میلیون ریال ،درخواست کرده و گفته است اگر این مبلغ را نپردازم تصاویرشخصی ام را شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

این مقام مسوول افزود: با تحقیق بیشتر از شاکی ، ایشان گفت متهم برادر یکی از دوستان دانشگاهی ام است و هنگام رفت آمد با دوستم ، ایشان به من علاقه مند شده است و با پیشنهاد ازدواج ارتباط دوستانه ای جهت آشنایی بیشتر ازهم و خانواده ها برقرار کردیم ولی خواستگارم بدون اطلاع من با دسترسی به گوشی همراهم ، اقدام به استخراج اطلاعات شخصی و خانوادگی من کرده است.

سرهنگ کاظمی افزود: با احضار متهم ۳۲ ساله ساکن تهران، وی در تحقیقات انجام شده ، بیان داشت مدت چهار سال با شاکی به قصد ازدواج ارتباط دوستانه داشتم واز وی طلبکار هستم ، به دلیل اینکه صفحه اجتماعی مرا در شبکه های اجتماعی بلاک و مسدود می کرد تصمیم گرفتم به قصد انتقام گیری و آزار و اذیت وی با آی دی های مختلف برای او ایجاد مزاحمت کنم وتصویرش را منتشر نمایم.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اقدامات پلیس دراین خصوص بیان داشت: پرونده با ادله جمع آوری شده بهمراه طرفین به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای جهت سیر مراحل قانونی پرونده ارسال شد.

سرهنگ کاظمی به شهروندان توصیه کرد: اکنون که استفاده از شبکه های اجتماعی امری اجتناب ناپذیر است و بیشترین زمان تعامل ما در این شبکه ها شکل می گیرد ، بهتر است درکنار استفاده مطلوب از آن با رعایت اخلاق مداری از سوء تفاهم و آسیب های تعامل در این فضا بکاهیم همانطور که برای حضوردر جامعه و تعامل با دیگران رعایت احترام به حریم خصوصی افراد ضروری است فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خالی از این امر نیستند.

وی خاطر نشان کرد : همیشه حواستان باشد که اعتماد، باعث واکنش سریع شما برای ارسال و پست مطالب شخصی نگردد و مطالب متناسب با مخاطب ارسال شود ،هوشیارانه عمل کنید تا در آینده از تاثیر منفی این اعتماد در وضعیتی علیه خود قرار نگیرید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟