سردار مجید شجاع پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت گزارشی از مرجع قضایی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان بزرگ موادمخدر به هویت معلوم که به اتهام حمل موادمخدر توسط پلیس دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد دارای اموال و دارایی‌های بسیاری است و این در حالی است که هیچ فعالیت اقتصادی انجام نداده است که موضوع توسط مأموران پلیس پیگیری شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به عدم فعالیت اقتصادی قاچاقچی دستگیر شده به نظر می‌رسید که این اموال از راه قاچاق موادمخدر حاصل شده است که دستورات لازم در راستای شناسایی این اموال به مأموران ابلاغ شد.

وی افزود: مأموران با بهره‌گیری از امکانات فنی و استعلامات لازم و بررسی حساب‌های متهم و نزدیکان وی چندین حساب با تراکنش‌های بالا شناسایی کردند که در تمامی این حساب‌ها وجوه به صورت کارت به کارت واریز و برداشت شده و در یک لحظه در چندین حساب جابه‌جا و منتقل شده بود.

شجاع با اشاره به اینکه مأموران با بررسی دقیق‌تر حساب‌ها و بررسی اسناد و مدارک و کارت‌های کشف شده از متهم در زمان دستگیری به این نتیجه رسیدند که تمامی این حساب‌ها در اختیار متهم بوده است گفت: نقل و انتقال وجوه که از عواید نامشروع حاصل از خرید و فروش موادمخدر حاصل شده رقم آن بالغ بر 100 میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در ادامه بررسی این پرونده 4 باب منزل مسکونی در شهرستان‌های زاهدان، زابل و مشهد به نام این قاچاقچی بزرگ موادمخدر و همسرش کشف شد که گزارشی در زمینه اموال و دارایی‌های متهم به مرجع قضایی ارسال شد و این اموال با دستور مقام قضائی توقیف شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 453641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟