پیام تبریک رییس پلیس تهران برای ماه بهمن

به گزارش گروه حوادث رکنا، رییس پلیس پایتخت با ارسال پیامی آغاز بهمن ماه را تبریک گفت و افزود : بهمن ماه یادآور اراده جمعی ملت برای از سر راه برداشتن یکی از مهمترین موانع پیشرفت کشور یعنی استبداد حکومتی است و امروز برای سرعت بخشیدن در مسیر توسعه و پیشرفت، راهی جز حفظ انسجام ملی و همدلی وجود ندارد و باید دست در دست هم با امید به آینده ای بهتر، تلاش و کوشش کنیم.

سردار رحیمی با اشاره به موضوع امنیت عنوان داشت : امروزه ایران اسلامی علی رغم سرمایه گذاری گسترده دشمنان، از امنیت عینی خوبی برخوردار است اما غول رسانه ای دشمن با ارسال روزانه هزاران پیام، امنیت ذهنی و روانی مردم را نشانه گرفته تا با القاء ناکارآمدی انقلاب اسلامی، بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند و آنان را نسبت به آینده نا امید کنند. اما تجربه چهل ساله ثابت کرده است که با عنایت خداوند و با روشنگری های حکیمانه رهبر فرزانه و دلسوزان انقلاب اسلامی، دشمنان راه به جایی نمی برند.

سردار رحیمی افزود: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته ، امیدوارم بتوانیم خبرهای خوبی در این ماه در خصوص سالم سازی محیط شهری به مردم عزیز تهران بدهیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 453505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟