۱۰۰ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق در بیجار کشف و ضبط شد

سردار "علی آزادی" در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا ماموران یگان امداد شهرستان بیجار حین گشت زنی در حوزه شهرستان به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را تحت مراقبت قرار دادند.
وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان متوقف و با هماهنگی مراجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت و در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۰۰ دستگاه انواع گوشی هوشمند قاچاق در مدل های مختلف که به طرز بسیار پیچیده و ماهرانه ای داخل مخزن سی ان جی جاساز شده بود، کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این تعداد گوشی را بیش از دو میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در همین راستا پرونده تشکیل و راننده به همراه کالای کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شد.
آزادی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پارچه قاچاق در شهرستان سروآباد خبرداد و بیان کرد: برابر اخبار رسیده مبنی بر تردد یک دستگاه وانت بار حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای شهرستان سرو آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی یادآور شد: مأموران با کار اطلاعاتی و هماهنگی های لازم در محل حضور یافته و به محض مشاهده، خودرو قصد متواری شدن را داشت که با سرعت عمل ماموران و ابزار های بازدارنده در نهایت خودرو مذکور متوقف و در این رابطه راننده خودرو نیز دستگیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی خودرو مذکور، ۲۸ طاقه پارچه قاچاق به متراژ ۷۴۵ متر کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
آزادی در پایان سخنان خود اظهارداشت: خودرو مذکور توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟