لیلا رییس باند دزدان میلیاردی تهران بود / 3 پسر نوچه هایش بودند +عکس بعد دستگیری

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی، گفت: 19 شهریورماه سال جاری پرونده ای از کلانتری 167 دولت آباد مبنی بر سرقت از خانه، به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران ارجاع که مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم، اظهار داشت:"که از داخل گاو صندوق خانه‌اش، تعدادی طلاجات به ارزش 5 میلیارد ریال به سرقت رفته بود."

وی بیان داشت: بلافاصله تیمی از ماموران این پایگاه برای بررسی صحنه جرم به آدرس اعلامی و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که 3 نفر با در دست داشتن کلید خانه وارد ساختمان شده و بلافاصله سراغ گاوصندق رفته و پس از سرقت طلاجات از محل گریخته اند.

سرهنگ یوسفوند تصریح کرد: در این تحقیقات چهره سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر 3 سارق در مخفیگاهشان دستگیر و در همان بازجوئی اولیه اعتراف کردند که کلید خانه را زن جوانی به نام لیلا به آنان داده و با تهیه یک نسخه از کلید ها ، نقشه سرقت از خانه مرد جوان را طراحی و پس از سرقت طلاجات ، آن را بین خود تقسیم کرده اند.

وی افزود: با شناسایی متهم اصلی پرونده، مشخص شد که وی یکی از خویشاوندان مالباخته بود و کلیدمنزل و گاوصندوق را آن در اختیار سارقان قرار داده است.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تصریح کرد: با دستگیری متهم اصلی، و کشف اموال مسروقه، هر 4 سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 452688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟