به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی اظهار کرد: با اطلاع از اینکه یکی از مالخران حرفه‌ای بعد از آزادی از زندان همچنان به رفتار مجرمانه خود ادامه می‌دهد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران اداره بیستم پلیس آگاهی تهران ضمن تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، مسئولیت دستگیری متهم پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: متهم در مخفیگاهش واقع در پاکدشت ضمن خرید اموال مسروقه از قبیل: لاستیک و رینگ‌های خودرو‌های شاسی بلند، اقدام به فروش آن‌ها می‌کند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

سرهنگ میرزکی تصریح کرد: تیمی از ماموران اداره بیستم برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش اعزام شد که پس از مدتی مراقبت ویژه موفق می‌شوند مالخر را دستگیر و تعداد ۵۰ قلم لاستیک و رینگ مسروقه از مخفگیاهش کشف کنند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ تومان برآورده شده است، خاطرنشان کرد: مالکان خودرو‌های شاسی بلند برای شناسایی اموال مسروقه و تحویل آن‌ها به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 452655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟