به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل با افزایش پرونده‌های سرقت داخل خودرو در خرمشهر تیمی از ماموران پلیس برای دستگیری دزدان حرفه‌ای وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات میدانی را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل‌های سرقت و بررسی دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی 2 دزد سابقه‌دار شدند.

بدین ترتیب روز سه‌شنبه 25 دی ماه سال جاری ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و دزدان زمانیکه سوار بر خودرو در برابر ماموران قرار گرفتند پا به فرار گذاشتند.

همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی آغاز شود و دزدان با سرعت بالا و حرکات مارپیچ سعی بر فرار از دست ماموران را داشتند که تیم پلیسی با استفاده از قانون به کارگیری تفنگ اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی دزدان کردند.

در این صحنه تیراندازی به لاستیک خودروی دزدان باعث شد تا خودروی متهمان متوقف شود و قبل از اینکه با پای پیاده فرار کنند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

دزدان پس از دستگیری به سرقت لوازم خودرو در خرمشهر، سرقت خودروی پراید در اهواز و سرقت یک موتور سیکلت در آبادان اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه دزدان وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.

بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

کدخبر: 452404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟