به گزارش رکنا، سرهنگ ضرغام امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: شب گذشته با تماس یکی از کسبه محدوده تهرانپارس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این مطلب که فردی برای فروش ۲ سکه تقلبی به مغازه اش مراجعه کرده است، تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، این متهم که در انتظار دریافت پول سکه‌های تقلبی خود از فروشنده بود در کمال ناباوری اش دستگیر و در همان محل تحقیقات اولیه از وی و همچنین بررسی از مالک طلافروشی مذکور آغاز شد.

سرهنگ امیری تصریح کرد: طلافروش که با پلیس تماس گرفته بود در بررسی‌های انجام شده به ماموران گفت که این متهم پس از ورود به مغازه و انتظار برای خالی شدن محل، به وی مراجعه و اظهار داشته که ۲ سکه بهار آزادی برای فروش به قیمت روز دارد، اما از آنجا که در عیارسنجی سکه‌ها مشخص شد که تقلبی هستند، وی با سرگرم کردن متهم با پلیس تماس گرفته و موضوع را در میان گذاشته است.

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت بیان کرد: متهم به کلانتری منتقل شد و در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر فروش سکه‌های تقلبی اعتراف و اقرار کرد که با ورقه‌های برنجی اقدام به ضرب سکه‌های تقلبی کرده و با استفاده از کارت‌های جعلی یک برند معتبر سکه، اقدام به ضرب این سکه‌های تقلبی کرده و قصد فروش آن را داشته که با حضور پلیس دستگیر شده است.

سرهنگ امیری، با اشاره به این مطلب که در بازرسی بدنی از متهم هشت سکه تقلبی دیگر کشف شد، خاطرنشان کرد: این متهم که حمید، نام داشت، پس از اعتراف به جرایم خود با تشکیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 452051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟