به گزارش گروه حوادث رکنا، سروان علی مرادزاده ، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: ظهر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده کهریزک بودند که به سه سرنشین یک دستگاه خودروی سواری که یکی از شیشه های آن شکسته بود، مشکوک شده و برای بررسی به راننده دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: راننده به جای تمکین به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از محل دور شود که این اقدام به تعقیب آنها منجر شده و در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز، این خودرو متوقف و هر سه سرنشین آن که سعی داشتند با پای پیاده از محل فرار کنند، دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: متهمان که رحیم، ساسان و اکبر نام داشتند، پس از دستگیری به همراه خودرو به کلانتری منتقل شدند و در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو از محله مشیریه اعتراف و اقرار کردند که قصد انتقال خودرو به خارج از شهر تهران را داشته اند.

این در حالی است که طی بازرسی از داخل خودرو، تعدادی لوازم و ادوات سرقت نیز کشف و خودرو برای شناسایی مالکش به پارکینگ و هر سه سارق به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟