به گزارش رکنا، سرهنگ "شمس الدین میرزکی"در این باره اظهار کرد: با ارجاع چند فقره سرقت خودرو در محدوده های شرق و مرکز تهران، مشخص شد که متهمان پس از سرقت خودروها ، قطعات و لوازم داخل آن را سرقت و سپس خودرو ها را در مناطق مختلف تهران، رها می کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی به دست آمد که سارقان پس از سرقت، خودرو ها را به باغی در شهرستان بومهن منتقل می کردند، ادامه داد: در تحقیقات میدانی مخفیگاه سارق اصلی و 2 همدستش در همان محدوده شناسایی و ماموران موفق شدند با گرفتن نیابت قضائی، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی اموال مسروقه از آن محل ها کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان اعتراف کردند که خودروها پس ار سرقت توسط 4 همدست دیگر از طریق مالخران اموال مسروقه و سایت های فضای مجاری می فروختند، بیان داشت: در این تحقیقات پلیسی 3 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

سرهنگ میرزکی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان تعداد 216 قلم کالا مسروقه از قبیل:ECU ، صفحه کیلومتر انواع خودروهای داخلی ، پخش خودرو، باند ، پمپ آب ، سرسیلندر ، ابزارآلات صنعتی ، دستگاه های برش و .... کشف شد، و متهمان به بیش از 100 فقره سرقت و فروش قطعات مسروقه با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: با شناسایی 25 تن از مال باختگان متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟