به گزارش رکنا، سرهنگ "سعید سلیمیان" در این باره اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از همشهریان مبنی بر سرقت Stealing تلفن همراه و وجه نقد توسط 2 سارق رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مال باختگان مشخص شد، هنگامی که این افراد در حال تردد در محل های خلوت بودند 2 نفر ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش و به بهانه های واهی مانند پرسیدن آدرس از مال باختگان در یک فرصت مناسب با تهدید، زور و خشونت اقدام به سرقت گوشی همراه و وجوه نقد می کردند و متواری می شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 2 سارق در این زمینه شدند، گفت: ماموران با هماهنگی قضائی و طرح ریزی در یک عملیات منسجم توانستند متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمیان افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 60 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد از شهروندان اصفهانی با این شیوه و با همدستی 2 سارق دیگر و فروش اموال به یک مالخر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان از دستگیری دیگر سارقان و مالخر این پرونده نیز خبر داد و بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر 5 متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به اینکه پلیس آگاهی اصفهان برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه را همواره در دستور کار خود قرار داده و در مقابله با مجرمان مصمم و با اقتدار حرکت خواهد کرد.

این مقام انتظامی به همشهریان توصیه کرد: از حمل پول نقد بیشتر از نیاز روزانه خودداری کنید و از به همراه داشتن طلا و جواهر و اشیای غیر ضروری گران قیمت بپرهیزید.

وی در پایان از همشهریان خواست در صورتی که با این روش مورد سرقت قرار گرفته اند به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟