اعضای باند بزرگ سرقت اموال عمومی دستگیر شدند

به گزارش رکنا، محسن گل محمدی با اشاره به متلاشی شدن باند بزرگ سرقت Stealing اموال عمومی در شهرستان نیکشهر، اظهار کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی شهرستان چهار متهم اصلی باند بزرگ سرقت اموال عمومی که در سطح شهرستان نیکشهر و شهرستان‌های همجوار مبادرت به سرقت می‌نمودند، در حین سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پرونده این افراد اعمالی، چون سرقت سیم و کابل‌های شرکت برق و شرکت مخابرات، باتری خودرو‌های دولتی و عمومی، کولر ادارات دولتی، دینام و پمپ‌های متعدد و سایر اقلام متعلق به ارگان‌های دولتی دیده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر بیان کرد: لازم به ذکر است سارقین و مالخران با همکاری یکدیگر و در اختیار داشتن سه خودروی وانت و باری نسبت به جابجایی اموال اقدام می‌کردند به گونه‌ای که تنها بیش از دوتن سیم مسی در یک فقره جابجایی از متهمین کشف شده است.

وی تاکید کرد: تا این لحظه شکات متعددی به دادسرا مراجعه و ضمن شناسایی اموال خود از اقدام سریع یگان انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان که ضامن حفظ نظم و امنیت مردم بوده و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری سارقین و مالخران اقدام نمودند اظهار رضایت و خرسندی کرده اند.

گل محمدی در پایان تصریح کرد: از کلیه شکات در سطح شهرستان و شهر‌های همجوار تقاضا می‌شود با در دست داشتن مدارک مثبت دال بر سرقت اموال خویش به دادسرای شهرستان نیکشهر مراجعه و پیگیری‌های لازم و مقتضی را در جهت احقاق حق قانونی خود باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 448188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟