به گزارش رکنا، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing در سطح شهرستان "بجنورد" بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه 2 سارق حرفه ای که جو شهرستان را متشنج کرده بودند را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهمان به 41 فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند، یادآور شد: هر 2 متهم بعد از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات لازم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا امنیت و آسایش شهروندان خدشه دار شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی با قدرت در مقابل هنجارشکنان ایستاده و برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان به صورت 24 ساعته تلاش می کند لذا از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل Bridge ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟