دستگیری عامل مزاحمت در فضای سایبر در بجنورد

به گزارش رکنا، و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سرهنگ «علی اعتمادی»، اظهارکرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این‌که فردی با هویت نامعلوم اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی نموده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان این پلیس Police قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که کارشناسان با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارشناسان به محل مورد نظر اعزام و این فرد را دستگیر کردند.

اعتمادی با تأکید بر این‌که متهم پس از مواجه با مستندات به بزه انتسابی اعتراف کرد، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتای استان با تأکید بر هوشیاری و دقت کاربران شبکه‌های اجتماعی در حین استفاده از این فضا، خاطرنشان کرد: کاربران دقت داشته باشند که عکس‌های شخصی خود را در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و تلفن همراه دوستان خود قرار ندهند، و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟