به گزارش رکنا، علیرضا دلیری رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs استان کرمانشاه گفت : پس از دریافت گزارشی مبنی بر توزیع مواد مخدر در منزلی واقع در خیابان گذرنامه کرمانشاه، ماموران پلیس پس از هماهنگی‌های قضایی وارد عمل شده و نسبت به بازرسی از محل مذکور اقدام کردند.

وی گفت : ماموران در حین بازرسی علاوه بر کشف مقداری مواد مخدر، ۳ قبضه اسلحه و مقداری عتیقه جات شامل سکه‌های قدیمی، اسناد خطی و زیور آلات با نگین قیمتی و بیش از ۱۰ رشته مهره سنگ‌های قیمتی که به صورت ماهرانه‌ای در منزل جاساز شده بود، کشف شد.

دلیری ادامه داد: با توجه به قدمت تاریخی اقلام مکشوفه هماهنگی لازم با اداره میراث فرهنگی استان جهت حضور کارسناسان باستان شناسی انجام و با تایید عتیقه بودن اقلام تاریخی کشف شده، پرونده‌ای در این خصوص نیز تشکیل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از دستگیری متهم و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سبر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار خود در خصوص قاچاق Contraband مواد مخدر و عاملین توزیع و خرده فروشان در سطح محلات را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدراستان کرمانشاه اطلاع دهند .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟