به گزارش رکنا، سرهنگ "احمد کرمی" در این باره اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت Stealing های متعدد قطعات و لوازم خودرو علی الخصوص باطری ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های صورت گرفته به رفتار یک نفر حین فروش 2 عدد باطری در کوره های آجرپزی حاشیه شهر مشکوک شده و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم، 56 عدد باطری خودرو سنگین و سبک، 6 عدد پمپ آب، 3 دستگاه جوش، 6 دستگاه سنگ فرز، 7 عدد دلر، 6 عدد باطری یو پی اس مخابراتی و مقادیر زیادی سیم مسی خرد شده را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده ضمن اعتراف متهم با همدستی یک نفر دیگر، 63 نفر از مال باختگان در این خصوص شناسایی و اموال مکشوفه تحویل آنان شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های کارآگاهان پلیس آگاهی استان، نهایتاً به 63 فقره سرقت در این رابطه اعتراف کرد، گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان پیرامون دستگیری دیگر متهم مربوطه و کشف سایر سرقت ها همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در نهایت سارق به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان Prison شداخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟