مهران یوسفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد گفت: دومین قربانی کودک آزاری در این شهرستان که پسربچه‌ای ۹ ساله است به مرکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی انتقال یافت.

وی افزود: این پسربچه نه ساله که به همراه پدرش در یکی از محلات این شهر زندگی می‌کرد، ازسوی پدرش که به مواد مخدر Drugs اعتیاد داشت مورد آزار و اذیت قرارمی گرفت.

یوسفی گفت: کارشناسان این اداره با بررسی وضعیت این کودک و تأیید کودک آزاری و مشکلات تغذیه‌ای و رفتاری وی، با دستور مراجع قضایی او را به بهزیستی منتقل کردند.

وی، با بیان اینکه مادر این پسر بچه مدتی قبل طلاق گرفته بود و وی به تنهایی با پدرمعتادش زندگی می‌کرد تصریح کرد: همسایه‌های این خانواده پیشتر گزارش‌هایی در مورد این کودک آزاری را به مرکز اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی این شهرستان اطلاع داده بودند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کودک آزاری بلافاصله با شماره تلفن ۱۲۳ مرکز اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی تماس برقرار کنند و موضوع را گزارش دهند.

مرکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی مهاباد دارای دو بخش پسرانه و دخترانه هر کدام با ظرفیت ۲۰ نفر است و هزینه‌های آن توسط یارانه‌های دولتی و خیران تأمین می‌شود.

مدتی قبل نیز یک دختربچه ۶ ساله در این شهرستان که توسط مادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به مرکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی مهاباد منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟