به گزارش رکنا، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس Police پاوه، ماموران انتظامی شهرستان در یک عملیات پلیسی و در یکی از معابر صعب العبور توانستند یکی از بزرگترین قاچاقچیان منطقه را دستگیر کنند.

وی افزود: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به سک دستگاه تویوتا مشکی رنگ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند اما راننده با توجهی به ایست پلیس و در حالی که قصد زیرگرفتن ماموران را داشت اقدام به فرار Escape به سمت مسیرهای فرعی و صعب العبور کرد.

سردار امان اللهی ادامه داد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی نیز در تعقیب و گریز با این خودرو و شلیک گلوله به لاستیک خودرو موفق به توقیف تویوتا فراری و دستگیری 2 نفر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در بازرسی از این خودرو، 232 دست کت و شلوار قاچاق Contraband در مارک های مختلف کشف شد.

وی یادآور شد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به حدود یک میلیارد ریال می رسد.

سردار امان اللهی گفت: در بررسی های صورت گرفته از سوابق 2 فرد دستگیر شده مشخص شد یکی از آن ها از قاچاقچیان سابقه دار است و تحت تعقیب قضائی نیز قرار دارد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از معرفی هردو متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: این قاچاقچیان پس از صدور قرارهای سنگین روانه زندان Prison شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از جمله مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی تاکنون اقدامات خوبی در راستای مقابله با این پدیده صورت گرفته است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟