به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: بیشتر سرقتهای کشف شده مربوط به سرقت Stealing قطعات خودرو، داخل خودرو و خودرو با 90مورد می باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، 118 سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده برخورد با خرده فروشان مواد مخدر Drugs بوده است که در این راستا 87 نفر دستگیر و حدود یک کیلوگرم انواع مواد نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان پلمپ 3 باب مغازه که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می کردند به همراه کشف یک هزار و 812 پاکت توتون و 61 حلقه قلیان را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

وی با بیان اینکه در این مدت 7 تن از ارذل و اوباش نیز دستگیر . تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از آن ها 3 قبضه شمشیر و 2 تیغه قمه کشف شد.

سرهنگ مرزبانی دستگیری 15 قاچاقچی Smuggler و کشف 437 قطعه لوازم الکترونیکی، 2 دستگاه گنج یاب و نیم تن زغال قاچاق Contraband را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده توقیف 203 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و انتقال آن ها به پارکینگ بود.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس Police قرار دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

 

کدخبر: 445533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟