به گزارش رکنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در این باره بیان کرد: در پی وقوع سرقت Stealing های متعدد منزل در شهرستان شیراز توسط سرنشینان یک دستگاه زانتیا و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه و اشرافیت اطلاعاتی، کارکنان پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده باند سارقان منزل شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: این سارق سابقه دار پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی و تخصصی به 50 فقره سرقت منزل با همدستی 2 نفر از دوستانش اقرار کرد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری 2 همدست سارق ادامه دارد، خاطر نشان کرد: این سارق حرفه ای با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان Prison شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: دستگیری سارقان توسط پلیس در راستای برقرای امنیت پایدار در سطح استان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند که نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟