به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 15:15 دقیقه یکشنبه 25 آذر ماه سال جاری اهالی ساختمانی در خیابان نارمک در تماس با امدادگران اورژانس تهران برای نجات جان زن و مرد جوان درخواست کمک کردند.

خیلی زود تیم‌های امدادی و ماموران کلانتری 147 گلبرگ برای نجات جان زوج جوان و تحقیقات پلیسی پای در محل گذاشتند و در همان ابتدا مشخص شد که زن و مرد جوان اقدام به خوردن قرص برنج کرده‌اند.

بدین ترتیب زن و مرد جوان به بیمارستان بعثت منتقل شدند و تیم پزشکی اقدامات پزشکی را برای نجات جان این زوج جوان آغاز کردند.

در این مرحله زن جوان که در وضعیت بهتری قرار داشت روی تخت بیمارستان گفت: آرایشگر یک سالن زیبایی است و پس از جدایی از شوهرش با مرد 41 ساله آشنا شده و با هم ازدواج موقت می‌کنند.

زن جوان افزود: خانواده ام اطراف تهران زندگی می کنند و من به صورت مجردی زندگی می‌کنم تا اینکه ظهر یکشنبه مرد 41 ساله به خانه‌ام آمد و درحالیکه خیلی پریشان بود ادعا کرد که قصد خودکشی Suicide با خوردن قرص برنج دارد، ابتدا سعی داشتم او را از کارش منصرف کنم اما مرد مورد علاقه‌ام تصمیم خودش را گرفته بود.

وی ادامه داد: او را تهدید کردم که اگر قرص برنج بخورد من نیز دست به خودکشی می‌زنم که همسرم اقدام به خوردن 5 قرص برنج کرد و من نیز که به او علاقه داشتم 3 عدد قرص برنج خوردم که بعد از لحظاتی حالمان بد شد و من با جیغ و فریاد از اهالی ساختمان درخواست کمک کردم.

تلاش پزشکان برای نجات جان این زوج جوان ادامه داشت تا اینکه ساعت 8 شب یکشنبه مرد 41 ساله تسلیم مرگ شد و در حالیکه پزشکان در تلاش برای نجات جان زن جوان بودند، وی نیز ساعت 22 یکشنبه 25 آذر ماه به کام مرگ فرو رفت.

بنا به این گزارش، جسد 2 زن جوان به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟