سرهنگ رضا زارعی اظهار کرد: شایعه‌ای مبنی بر اینکه تاکسی‌های اینترنتی از مسافران خود سوءاستفاده کرده و اقدام به آدم‌ربایی به ویژه بانوان می‌کنند، رواج پیدا کرده و اذهان عمومی را نسبت به تاکسی‌های اینترنتی منحرف ساخته است.

وی ادامه داد: این اخبار فقط شایعه‌ای برای تخریب اذهان عمومی و یا بازارخرابی تاکسی‌های اینترنتی است که به هیچ عنوان واقعیت ندارد و گزارشی مبنی بر این موضوع به پلیس Police آگاهی داده نشده است.

زارعی تصریح کرد: شهروندان در صورت شنیدن این‌گونه اخبار و شایعات به پخش و انتشار آن دامن نزنند چرا که با این کار اذهان عمومی را تخریب کرده و تفکر مردم را به این تاکسی‌های اینترنتی مخدوش می‌کنند.

وی در رابطه با دختر بچه 7 ساله «آیناز» که حدودا 2 ماه قبل گمشده بود، خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس آگاهی پس از گذشت 2 ماه از مفقود شدن او همچنان ادامه دارد و مأموران آگاهی برای یافتن این دختر بچه همچنان درحال تلاش و تحقیق هستند.

زارعی تصریح کرد: گرچه تاکنون تحقیقات به طور جدی انجام شده و ادامه دارد اما متأسفانه همچنان سرنخ و نشانه‌ای از او به دست نیاورده‌ایم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟