کشف سوله بزرگ پر از  مواد غذایی و بهداشتی فاسد در استان اردبیل

به گزارش رکنا، روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: پیرو وصول گزارش هایی مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در یک سوله بزرگ در پخش مواد غذایی، مواد شوینده، بهداشتی و غیرقابل مصرف دستورات قضایی لازم از ناحیه دادستانی اردبیل صادر و قاضی Judge ویژه رسیدگی کننده به جرائم در حوزه بهداشت به نمایندگی از دادستان به همراه کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت و مامورین اطلاعات امنیت فرماندهی انتظامی استان در محل حضور پیدا نمودند.

وی افزود: در بازرسی انجام یافته حجم قابل توجهی از اقلام ضروری مردم که بعضاً غیر قابل مصرف، فاسد و تاریخ مصرف گذشته بود کشف گردید. متهمان با استفاده از ابزار های خاص نسبت به پاک کردن تاریخ اعتبار کالاها و درج تاریخ مصرف جدید اقدام می نمودند که در این خصوص تعداد قابل توجهی مهر، برچسب مصرف و مجوزهای بهداشتی تقلبی از این محل کشف شد.

دادستان مرکز استان ضمن ناجوانمردانه توصیف کردن عمل متهمان و ابراز تأسف جدی بیان نمود: بخشی از اقلام مصرفی نظیر؛ ژله، پاستیل، بیسکویت، شکلات و...، برای مصرف کودکان در نظر گرفته شده بود.

وی اعلام کرد: در راستای عملیاتی کردن دستورات رئیس کل دادگستری استان اقدامات قضایی قاطعانه و جدی در برخورد با عوامل این اقدام معمول خواهد گردید.

عتباتی گفت: در این خصوص سه نفر دستگیر شده و با صدور قرار قانونی روانه زندان Prison شده است.

وی در پایان اعلام نمود: تأمین سلامت غذایی مردم و برخورد جدی با تهدید کنندگان موضوعی است که از اولویت های مهم دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی استان می باشد.

دادستان مرکز استان گفت: عموم شهروندان می توانند هرگونه گزارش های خود در این زمینه را به دادسرای اردبیل یا دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منعکس نمایند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟