به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ‌دوم علی سرحدی، رئیس پلیس Police فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: با دریافت شکوائیه مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مردی میانسال به مبلغ 60 میلیون ریال، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

‌وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد بعد از سرقت Stealing کیف پولش در یکی از بازارهای شهر زاهدان طی چندین مرحله از حساب بانکی اش مبلغ 60 میلیون ریال برداشت شده است.

سرحدی بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی اظهارات مالباخته و یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: متهم در بازجوئی های اولیه منکر هرگوه جرمی بود اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت کیف حاوی مدارک و برداشت غیرمجاز 60 میلیون ریال برای خرید 2 دستگاه تلفن همراه اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی عنوان کرد: بی توجه در نگهداری اطلاعات حساب بانکی توسط صاحبان حساب یکی از اصلی‌ترین علل سرقت در پرونده های برداشت غیر مجاز است لذابه هیچ‌عنوان اطلاعات حساب، شماره و رمز کارت خود را در کنار کارت عابر بانک خود قرار ندهید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟