کشف جسد دانش آموز 15 ساله آمریکایی در پارکینگ مدرسه +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختری 15 ساله در پارکینگ مدرسه اش مورد تجاوز Rape نگهبان مدرسه قرار گرفت و به قتل Murder رسید.

وحشت از جسد غرق به خون

کارکنان مدرسه زمانی که به پارکینگ آمدند با جسد غرق خون و برهنه یکی از دانش آموزان مواجه شدند و پس از تماس کارکنان مدرسه با اداره پلیس Police ماموران پلیس میشیگان وارد ماجرا شدند.

بازرس پرونده پس از بررسی صحنه جرم Crime جسد دخترجوان را برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل کرد.پزشکی قانونی پس از آزمایشات اولیه از طریق DNA اثرات مردانه که در بدن مقتول به دست آورد توانست هویت قاتل The Murderer را تشخیص و افشا کند.

ماموران پلیس از طریق آزمایشات پزشکی هویت قاتل را مطابق با نگهبان مدرسه اعلام کردند و او را به عنوان مظنون اصلی دستگیر کردند.

متهم، کوئین جیمز 43 ساله پس از دستگیری به افسربازجو اعلام کرد که در زمان حادثه Incident در مدرسه حضور نداشته و او اشتباهی دستگیر شده است اما ماموران پلیس پس از بررسی فیلم دوربین مداربسته و آزمایشات DNA وی را قاتل اعلام کرده و پس از تشکیل پرونده او را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کردند.

دادگاه میشیگان پس از بررسی گزارش های اولیه افسرپرونده، بررسی پزشکی قانونی و اعترافات متهم، کوئین جیمز را به اتهام تجاوز و قتل به 20 سال زندان Prison محکوم کرد.

کدخبر: 444222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟