دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، کارکنان یک استخر در شمال کارولینا با اداره پلیس Police این کشور تماس گرفتند و گزارشی مبنی بر درگیری یک زن با پسری جوان را دادند.

ضرب و شتم در استخر عمومی

یکی از کارکنان زمانی که ماموران پلیس به استخر مذکور اعزام شدند گفت که یک زن پسری 15 سرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد به طوری که قربانی دچار جراحت شده و آن ها با خانواده او و اورژانس تماس گرفتند.

ماموران پلیس پس از ثبت اظهارات کارکنان اقدامات لازم را برای دستگیری زن جوان انجام دادند.

متهم، استفانی استرمپل 38 ساله پس از دستگیری اعتراف کرد زمانی که متوجه شد پسرجوان از او در استخر فیلمبرداری می کند و همراه با دوستانش او را مورد تمسخر قرار دادند به شدت عصبانی شده و برای دفاع از خودش او را مورد ضرب و شتم شدیدی قرار داد.

پسر جوان راهی بیمارستان شد

به گفته قربانی، زن جوان به شدت سر و قفسه سینه او را مورد ضرب و شتم قرار داد و با کوباندنش به زمین چندین بار با پاهایش به شکم و کمر او ضربه زد.

مامورپلیس پس از ثبت گفته قربانی و متهم، استفانی را برای تشکیل پرونده به اداره پلیس منتقل کرد و پس انتقال پسرجوان به بیمارستان، متهم به دادگاه فرستاده شد.

اکنون متهم با قرار وثیقه 1000 دلاری از زندان Prison آزاد شده تا در جلسه بعدی دادگاه حکم مجازاتش اعلام شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟