به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 10 صبح روز شنبه 17 آذر ماه سال جاری ماموران پلیس Police آبادان در جریان اقدام عجیب پسر جوان در خانه‌شان قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی پای در محل گذاشتند.

ماموران با حضور در خیابان پاسداران با پسر جوانی روبرو شدند که با در دست داشتن یک شمشیر و یک گاز پیک‌نیکی قصد آتش زدن خانه‌شان را دارد.

ماموران در برابر صحنه عجیبی قرار گرفته بودند که با فریادهای «کمک، کمک» 2 زن از داخل خانه مشخص شد که مادر و خواهر این مرد جوان داخل یک اتاق زندانی Prisoner شده‌اند و پسر جوان تصمیم دارد آنها را در ماجرای آتش سوزی خانه شان به قتل Murder برساند.

با توجه به حساس بودن این پرونده خیلی زود بازپرس ویژه قتل، همراه رییس کلانتری 15 و آتش‌نشانان در محل حاضر شدند.

ماموران همراه بزرگان محل ابتدا برای آرام کردن پسر جوان وارد عمل شدند واین در حالی بود که جوان افیونی سعی بر آتش افروزی مرگبار اعضای خانواده اش داشت.

ماموران آتش نشانی پس از 2 ساعت در فرصتی که ماموران در حال صحبت با پسر جوان بودند اقدام به شکستن در خانه جوان آتش افروز کرده و با ورود به داخل خانه موفق به نجات مادر و دختر جوان شدند که در همین صحنه تیم پلیسی دست با اطمینان از نجات مادر و دختر موفق به دستگیری پسر جوان شدند.

بنا به این گزارش، جوان افیونی که قصد به قتل رساندن مادر و خواهرش داشت برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آبادان قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 444185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟