"سونگل گ" در هامبورگ آلمان دستگیر شد

به گزارش رکنا، به نقل از روزنامه "هامبورگر ابند بلات"یک عضو داعش ISIS در هامبورگ آلمان دستگیر شد.

وی که "سونگل گ" نام داشته و 40سال سن داشت ظاهرا تصمیماتی برای یک حمله تروریستی در آلمان داشت. محل سکونت وی در خیابان کیلر هامبورگ مورد تفتیش قرار گرفت. دادستانی کل آلمان روز سه شنبه دستور بازداشت این تبعه آلمانی 40 ساله در هامبورگ را که از گروه تروریستی داعش حمایت می کرد صادر کرد. وی مظنون است که در بسیاری از زمینه ها به سازمان تروریستی داعش کمک کرده است.

کارکنان اداره فدرال جنایی آلمان و پلیس Police این کشور با همکاری پلیس هامبورگ در عملیاتی مشترک محل سکونت این مظنون به ترور Assassination را بررسی کردند.

این تبعه آلمانی 40 ساله ارتباطات منظمی با یکی از اعضای داعش در سوریه به اسم "مارسیا م" داشته است. وی متهم است که از اواسط سال 2016 همراه با یکی دیگر از اعضای داعش برنامه ریزی هایی را برای اقدامات تروریستی در آلمان انجام داده است.

بازگشت تروریست Terrorist ها از مناطق بحرانی در عراق وسوریه یکی از چالش های بزرگ سازمان های اطلاعاتی در آلمان است. بسیاری از مقامات امنیتی در آلمان درباره خطرات بازگشت اعضای داعش از عراق وسوریه هشدار داده اند.

اخیرا هم یک مبارز داعش اهل آلمان در عراق به مرگ محکوم شده است.

مقامات امنیتی در آلمان تقریبا به صورت هفتگی برخی از حامیان و اعضای داعش را در ایالات مختلف آلمان دستگیر می کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟