میانجیگری برای حل اختلافات زن و شوهر از قدیم مرسوم بوده است و معمولاً بزرگان و ریش‌سفیدان اقوام پا پیش می‌گذارند و قبل از اینکه دامنه اختلافات بیشتر یا به جدایی منجر شود آن را حل می‌کنند، اما گاهی دیده می‌شود بستگان زن و شوهر نه تنها برای حل اختلافات کمکی نمی‌کنند که با دخالت‌های بی‌جا زندگی آن‌ها را به قهقرا می‌کشانند و گاهی هم حادثه‌های خونینی را رقم می‌زنند که جبران آن هرگز ممکن نیست، مثل داستان مردی جوان که وقتی همسرش از خانه قهر کرد، برای برگرداندن او به خانه مادر بزرگش رفت و در درگیری با بستگان همسرش به قتل Murder رسید.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۲۰ شامگاه پنج شنبه ۱۵‌آذرماه مأموران کلانتری‌۱۵۹ بی‌سیم در جریان نزاع خونینی در حوالی خیابان شوش شرقی قرار گرفتند و برای بررسی موضوع راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه Incident که ابتدای کوچه باقری در خیابان شهرزاد دریافتند لحظاتی قبل بین مرد ۴۴‌ساله‌ای به نام قدیر و سه نفر از بستگانش درگیری رخ داده است که در جریان آن قدیر با اصابت چاقو زخمی و به بیمارستان بهار‌لو منتقل شده است. پس از این مأموران برای ادامه تحقیقات راهی بیمارستان شدند که مشخص شد مرد زخمی ساعت ۲۰:۳۰ بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته است.

پزشکان اعلام کردند مقتول بر اثر دو ضربه جسم برنده بزرگی مانند قمه از ناحیه داخل گوش راست و کمر به قتل رسیده است. بدین ترتیب با اعلام خبر قتل مرد جوان پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند. تحقیقات مأموران نشان داد مقتول مدتی است با همسرش اختلاف داشته است و گاهی هم با هم درگیر می‌شده‌اند به طوریکه در این مدت چند باری همسرش از خانه قهر کرده و به خانه پدرش رفته است.

همچنین مشخص شد زمانی که همسر وی از خانه قهر می‌کرده مقتول به در خانه بستگان همسرش می‌رفته و برای برگرداندن همسرش به خانه داد و فریاد می‌کرده است. مأموران همچنین دریافتند مقتول روز حادثه به در خانه مادر بزرگ همسرش رفته است که با سه نفر از بستگان همسرش درگیر شده و به قتل رسیده است. مأموران در گام بعدی از همسر مقتول تحقیق کردند. وی گفت: من و قدیر یک‌سال پیش ازدواج کردیم. ابتدا زندگی خوبی داشتیم، اما کم کم با هم اختلاف پیدا کردیم، چون قدیر بد‌اخلاق بود. او مرا کتک می‌زد و من هم چند باری از خانه قهر کردم و به خانه مادرم رفتم. پس از این قدیر به درخانه ما و حتی بستگان ما می‌آمد و شروع به داد و فریاد می‌کرد. آن روز من خانه مادر بزرگم بودم که او به سر کوچه آمده و شروع به داد و فریاد کرده بود که با سه نفر از بستگانم درگیر می‌شود.

وی در پایان گفت: شوهرم پسر عمه‌ام بود و هر چند او بداخلاق بود، اما او را دوست داشتم و هرگز فکر نمی‌کردم که به قتل برسد. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل مرد جوان از سوی مأموران ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟