سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در عملیات مشترک با پلیس استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، یک تن و 150 کیلوگرم تریاک از دو باند قاچاق مواد مخدر کشف کردند.

وی اظهار داشت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با استان کرمان، 435 کیلو و 500 گرم تریاک و با شهرستان ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان، 714 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با تحقیق و اقدام‌های خاص و اطلاعاتی پلیس، سرنخ‌هایی از فعالیت دو باند مسلح در خصوص قاچاق محموله‌های سنگین مواد مخدر از شرق به نقاط مرکزی کشور به دست آمد و با پیگیری‌های گسترده مأموران پلیس، اعضای این دو باند قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با انهدام این دو باند قاچاق مواد مخدر، 6 قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل‌توجهی فشنگ کشف شد.

قاسمی، هدایت لحظه‌به‌لحظه اطلاعاتی، عملیات منسجم، برنامه‌ریزی هدفمند و هدایت‌شده را عامل موفقیت در این عملیات عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: عزم ملی و نقش‌آفرینی تمام نهادها و سازمان‌ها و آحاد مردم در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و بی‌توجهی به این مهم، زمینه‌ساز بروز انواع جرائم و ناهنجاری‌هاست.

قاسمی گفت: پلیس در سراسر کشور به‌منظور مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، تعامل درون‌سازمانی خود را تقویت کرده و اکنون این تعامل در اوج قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟