به گزارش رکنا، سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: شانزدهم آذرماه در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در روستای "کوچینگ" بلافاصله تیمی از پلیس Police آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی در محل حادثه Incident مشخص شد زنی ۲۳ ساله در پی مشاجره لفظی با شوهرش، توسط او با سه ضربه چاقو مجروح و هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ نوری تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبازه با جرائم جنائی پلیس آگاهی با محرز شدن موضوع قتل Murder با هماهنگی بازپرس ویژه قتل تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عامل این جنایت Crime که از شهرستان متواری شده بود، آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را در استان هرمزگان شناسایی و با کنترل نامحسوس او را صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هنگام تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان "جاسک "با یک دستگاه سواری مسافرکش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم به قتل که جوانی ۲۴ ساله است در بازجوئی‌های اولیه به قتل همسرش در پی اختلافات خانوادگی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟