به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اوایل هفته گذشته ماموران پلیس Police آبادان در جریان خودکشی Suicide نافرجام زن 19 ساله‌ای قرار گرفتند و در همین راستا تیمی از کارشناسان اجتماعی آبادان برای بررسی علت این اقدام تلخ وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در محل پی بردند زن 19 ساله در اقدامی خودخواسته دست به خودکشی زده که خانواده‌اش با حضور در محل موفق به نجات وی شده و او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

کارشناسان اجتماعی در تحقیقات میدانی متوجه شدند که زن 19 ساله که صاحب 2 فرزند است در سن 13 سالگی ازدواج کرده و از چندی قبل با پسرجوانی به صورت پنهانی دوست شده است.

در ادامه کارشناسان اجتماعی پلیس آبادان به سراغ زن جوان رفته و مشخص شد که وی دلباخته پسر جوانی شده و چندی قبل متوجه می‌شود پسر مورد علاقه‌اش قصد ازدواج با دختر جوانی را داشته که همین باعث موضوع باعث شده که زن جوان دست به خودکشی بزند.

خانواده زن جوان با اطلاع از ماجرای عشق دخترشان پس از این اقدام نافرجام، گوشی موبایل دخترشان را گرفته تا دیگر ارتباطی با پسر جوان نداشته باشد تا با گذشت زمان رابطه آنها قطع شده و پسر مورد علاقه اش را فراموش کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 443859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟