پرونده قتل Murder پسری که در وحدتیه دشتستان استان بوشهر با رگبار گلوله پدر خود را به قتل رسانده بود، پس از ۲۰ روز با دستگیری قاتل The Murderer بسته شد.

سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر گفت: حدود ۲۰ روز قبل مردی ۵۳ ساله در یکی از روستاهای وحدتیه دشتستان نیمه‌های شب در حیاط منزلش با شلیک چندین گلوله اسلحه کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس Police آگاهی دشتستان و تشکیل تیمی ویژه، بررسی این حادثه Incident از چندین منظر آغاز شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز Rapist به عنف و سارق مسلح که حدود ۶ سال قبل منجر به اجرای حکم اعدام execution شده بود شایعاتی در خصوص ارتباط این حادثه با پرونده اعدام مطرح شد.

وی اضافه کرد: برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعات دامن می زدند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: تحقیقات میدانی و بررسی‌های علمی کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع آوری ادله و مدارک مستند ضمن اثبات بی اساس بودن این شایعات، پلیس را هر لحظه به مظنونان اصلی نزدیک‌تر می‌کرد.

وی گفت: پس از بررسی چندین باره مدارک جمع آوری شده و مرور ادله مطرح شده به وسیله کارآگاهان، نهایتا فرزند ۱۹ ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل پدرش علت آن را اختلاف خانوادگی و بی‌توجهی مقتول به مادرش عنوان کرد.

وی افزود: اسلحه کلاش بکار رفته در این حادثه کشف و ۳ نفر متهم دیگر که ضمن همکاری با قاتل سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده را داشتند نیز دستگیر شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟