به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مهرداد، 47 ساله در حالی که به اتهام قتل Murder دستگیر شده است پس از انتقال به دادسرا به بازپرس گفت: نمی دانستم که تصورات بیمارگونه ام سبب خواهد شد که روزی در مقابل چشمان فرزندم همسرم را با چاقو پاره پاره کنم.

متهم ادامه داد: از مدتی پیش متوجه شدم که همسرم در یکی از شبکه های اجتماعی عضو شده و بیشتر اوقات فراغت خود را به پرسه زدن در شبکه اجتماعی مذکور سر می کند. احساس می کردم از محبت وی نسبت به من کم شده است و شبکه اجتماعی برای مهناز جای مرا گرفته است.

وی بیان داشت: اما ماجرا به همین جا ختم نشد چرا که چند بار وی را در حال فرستادن استیکرهای قلب Heart به فردی دیدم، چند بار خواستم متوجه شوم که آن فرد کیست اما موفق نشدم.

مهرداد خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتم مهناز را زیر نظر بگیرم به همین دلیل چند روز از مدیر خود مرخصی گرفته و پس از خروج از خانه به بهانه رفتن به سرکار در مقابل در خانه کشیک می دادم؛ چند روزی گذشت اما چیزی دستگیرم نشد تا اینکه یک روز دیدم مردی زنگ خانه ما را زد و به خانه ما رفت، دقایقی بعد آن مرد از خانه خارج شد و رفت.

وی ادامه داد: دیگر نتوانستم جلوی خویش را بگیرم به همین دلیل به سمت خانه رفتم و وارد خانه شدم، بلافاصله وارد آشپزخانه شدم و کاردی برداشتم سپس به سراغ همسرم در اتاق خواب رفتم و بدون اینکه به وی مهلت دهم چندین ضربه چاقو به مهناز وارد کردم و این در حالی بود که پارسا فرزند 5 ساله مان شاهد این موضوع بود.

متهم اظهار داشت: لحظه ای بعد مهناز در حالی که در خون خون می غلطید روی زمین افتاد و من از اتاق خارج شدم، زمانی که وارد حال شدم متوجه تزئینات رنگی روی دیوار شدم، تا اینکه ماموران پلیس Police سر رسیدند و دستگیر شدم. ماموران پلیس به من گفتند که آن مردی که به خانه ام آمده بود برای تزئین خانه به مناسبت روز تولدم آمده بود.

متهم بیان کرد: در بازرسی از گوشی همسرم نیز مشخص شد استیکرهای مذکور که در گوشی همسرم بود به دوستانش فرستاده می شد چرا که مهناز قصد داشت برای شب تولدم با کمک آن ها مرا سورپرایز کند اما من بخاطر توهمات کثیفم او را در روز تولد خودم کشتم.

بنابراین گزارش بازپرس پس از ثبت اظهارات متهم دستور انتقال وی به بازداشتگاه را صادر کرد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟