به گزارش گروه حوادث رکنا، رویای 25 ساله در حالیکه به اتهام زورگیری و مشارکت در آزار و اذیت زنان بازداشت شده است، پس از انتقال به دادسرا به بازپرس پرونده گفت: پس از جدایی از همسرم به شهرستان رفتم و در منزل یک فرد متمول سرایدار شدم تا این که یک روز وقتی کنار خیابان منتظر تاکسی بودم سواری پژو ۴۰۵ مقابلم توقف کرد. من هم بلافاصله سوار خودرو شدم.

رویا ادامه داد: راننده آن سواری جمال بود. داخل خودرو تلفنی با مادرم صحبت می کردم و مشکلاتم را برای او توضیح می دادم. وقتی تلفن را قطع کردم، جمال سر صحبت را باز کرد و گفت می تواند در یک کارگاه تولیدی برایم کاری پیدا کند. آن روز شماره تلفنم را به او دادم و به این ترتیب رابطه من و جمال شروع شد.

وی افزود: پس از گذشت چند روز فهمیدم که جمال سرکرده یک باند زورگیری است و همدستانش همراه شدم. ما زنانی را که طلا داشتند سوار می کردیم و اعضای باند پس از آزار و اذیت طعمه ها، طلاها و اموال آن ها را با تهدید چاقو می گرفتند که من هم در زورگیری ها به آن ها کمک می کردم. من شب ها در خودرو سر کرده باند می خوابیدم. جمال متاهل بود و تنها یک نفر از اعضای باند ما مجرد بود اما من به این مسائل اهمیتی نمی دادم.

او گفت: وقتی طعمه با دیدن من اطمینان می کرد و سوار پژو می شد دیگر ماموریت من تمام می شد و با پیامک دیگر اعضای باند، از خودرو پیاده می شدم تا یکی دیگر از همدستان بتواند وارد کار شود.

بنابراین گزارش، بازپرس پس از ثبت اظهارات رویا، دستور انتقال وی به پلیس آگاهی را صادر کرد.

 

کدخبر: 443762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟