کودک آزاری دختر 6 ساله در مهاباد+ عکس

مهران یوسفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد گفت: پرونده این کودک آزاری به نیروی انتظامی منتقل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این کودک توسط مادرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با دستور دستگاه قضایی مادر کودک آزار بازداشت شد و پرونده وی در شعبه ۱۰۲ کیفری دادگاه مهاباد در دست پیگیری است و طبق اعلام دادستان مهاباد این مادر بی رحم در بازجویی‌های اولیه به بخشی از این کودک آزاری اعتراف کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد افزود: این کودک هم اکنون برای مراقبت به مرکز شبانه روزی بهزیستی مهاباد منتقل شده و تحویل دوباره وی به خانواده اش منوط به بررسی پرونده و دستور دادگستری است.

یوسفی افزود: مداوای بخشی از زخم‌های این کودک هنوز هم با کمک مددکار و پزشکان معالج وی ادامه دارد.

این کودک ۲۷ آبان امسال توسط مادربزرگ ناتنی خود به علت شکستگی لگن و سوختی‌های موضعی به اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شده بود که پس از مراجعه مأموران اورژانس اجتماعی بهزیستی، آن را کودک آزادی Freedom اعلام کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کودک آزاری بلافاصله با شماره تلفن ۱۲۳ مرکز اوژانس اجتماعی اداره بهزیستی تماس برقرار کنند و موضوع را گزارش دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟