پیرمرد تهرانی یک روز کنار جسد زن 80 ساله اش خوابید! / او قاتل بود! +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت : ساعت 22:30 دقیقه جمعه 16 آذر ماه سال جاری ماجرای مرگ مشکوک زن 80 ساله‌ای در خیابان جمال زاده شمالی به کلانتری 148 انقلاب مخابره شد.

ماموران با حضور در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد زن 80 ساله ای در حالیکه از ناحیه سر دارای آثار ضرب و جرح می باشد ، فوت کرده است.

شوهر این زن در اظهارات اولیه مدعی شد همسرش به علت کهولت سن تعادل خودش را از دست داده و از ناحیه سر با مبلمان برخورد و فوت کرده است .

با بررسی صحنه فوت و با توجه به تناقض گویی های مرد 80 ساله هماهنگی لازم با بازپرس مرادی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران انجام و همسر زن فوت شده به نام "عزت" 80 ساله برای انجام تحقیقات به اداره 10 ویژه قتل Murder پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به اعتراف صریح همسر متوفیه به ارتکاب جنایت Crime و قتل همسرش به کارآگاهان گفت : با آغاز تحقیقات از همسر متوفیه این شخص بارها همان اظهارات اولیه خود را تکرار می کرد تا اینکه روز یکشنبه 18 آذر ماه به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد .

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : روز پنج شنبه 15 آذرماه برای ویزیت به پزشک Doctor مراجعه کرده بودم که پزشک پس از مشاهده مدارک پزشکی عنوان داشت که جهت درمان قطعی نیاز به جراحی دارم ؛ زمانیکه به خانه آمده و موضوع را با همسرم مطرح کردم ، بر خلاف انتظار ناگهان همسرم عنوان کرد که حوصله مریض داری ندارد ؛ از این حرفش بسیار ناراحت شده و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان با برداشتن میز عسلی ضربه ای به سر همسرم وارد کرده و او روی زمین افتاد .

وی افزود: تا فردای روز جنایت کنار جسد همسرم بودم تا اینکه روز جمعه با پلیس تماس گرفته و خبر مرگ همسرم را به پلیس اطلاع دادم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران انجام و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است . اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟