رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان از کشف ۸ کیلو تریاک از یک باند خانوادگی مواد مخدر در زنجان خبر داد و گفت: طی هشت ماه امسال بیش از یک تن موادمخدر در زنجان کشف شده است. سرهنگ علی بابایی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل نیروی انتظامی، از کشف ۸ کیلو تریاک از یک باند خانوادگی مواد مخدر Drugs در زنجان خبر داد و گفت: سوداگران مرگ برای رسیدن به مقاصد شوم، حتی به خانواده خود رحم نکرده است.

وی با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن یک باند خانوادگی قاچاق Contraband مواد مخدر گفت: باکار فنی پلیس Police مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار و تحت تعقیب مواد مخدر اهل و ساکن یکی از استان‌های غرب کشور قصد انتقال یک محموله مواد مخدر به زنجان را دارد که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان افزود: با بررسی موضوع دستور بازداشت صادر و پلیس اقدامات خود را برای دستگیری این متهم آغاز کرد و در ادامه تحقیقات مشخص شد این متهم به همراه خانواده خود قصد دارد مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی پراید منتقل کند.

بابایی تأکید کرد: مأموران این خودرو را در آزادراه زنجان به قزوین شناسایی، متوقف و مورد بازرسی قرار دادند و در بازرسی از سواری پراید مقدار ۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟