کیف قاپی با پراید! / این 2 جوان شمال تهران را نا امن کرده بودند+عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قدیمی اظهار داشت: طی تماس تلفنی چند نفر از شهروندان تهرانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو سواری بدون پلاک، هنگام عبور از خیابان کیفشان را قاپیده و به سرعت از محل متواری شدند، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار ماموران عملیات کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ محمد قدیمی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که کیف قاپ‌ها در محدوده زمانی و مسیر مشخصی با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ هاچ بک اقدام به کیف قاپی می‌کنند، بیان داشت: گشت‌های انتظامی هدفمند در محدوده مسیر‌هایی که احتمال کیف قاپی از سوی سارقان وجود داشت، افزایش پیدا کرد و پس از چند روز مراقبت‌های ویژه در نهایت موفق شدند خودروی سارقان را هنگام تردد مشاهده کنند. بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارقان اجرا و متهمان که متوجه حضور ماموران در اطراف خود شده بودند، به سرعت از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس Police اقدام به فرار Escape کردند، گفت: ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت مالی و جانی چند تیر هوائی شلیک کردند، ولی متهمان همچنان به فرار خود ادامه تا اینکه وارد خیابان یک طرفه شده و خلاف جهت حرکت خودرو‌ها به فرار خود ادامه دادند و هنگام فرار به چند خودروی عبوری خسارت مالی وارد کردند.

سرهنگ قدیمی تصریح کرد: ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت بیشتر در نهایت لاستیک خودروی سارقان را هدف قرار داده و موفق شدند خودروی سارقان را متوقف و هر دو سارق را در محدوده خیابان اندرزگو دستگیر کنند.

رئیس کلانتری قلهک با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان تعدادی اموال مسروقه کشف و در ادامه مالباختگان آن‌ها شناسایی شدند، بیان داشت: با انتقال متهمان به کلانتری و شناسایی چهره سارقان از سوی تعدادی از مالباختگان، این دو سارق کیف قاپ جوان در همان تحقیقات اولیه تاکنون به ۳۰ فقره کیف قاپی در منطقه قلهک اعتراف کردند و تحقیقات از آن‌ها جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و سرقت‌ها کماکان ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 442854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟