حجم ویدیو: 3.48M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش رکنا، دمدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به دنبال این اتفاق در مدرسه شهید مقصودی، مدیر و معاون آموزشی این مدرسه برکنار و معلم خاطی به حالت تعلیق درآمد و هر سه نفر به هیات تخلفات اداره کل آموزش و پرورش معرفی شدند.

محمد پورداوود در تشرح ماجرا عنوان کرد: چند روز گذشته در یکی از کلاس‌های پایه هفتم مدرسه شهید مقصودی بنابر گزارش مبصر کلاس به معلم درس علوم، یکی از دانش‌آموزان توسط این معلم تنبیه و متاسفانه به درخواست معلم تعدادی از دیگر دانش‌آموزان نیز در تنبیه دانش‌آموز مورد نظر مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: در پی این اتفاق آموزش و پرورش استان همدان بلافاصله وارد عمل شده و براساس دستورالعمل‌های وزارتی و نیز تاکیدات وزیر آموزش و پرورش ضمن برخورد با معلم، مدیر و معاون آموزشی مدرسه، پرونده موضوع را به هیات تخلفات اداره کل ارسال کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: بنده همواره در جلسات متعدد با مدیران بخش‌های مختلف آموزش و پرورش استان تاکید کردم که تنبیه دانش‌آموزان به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید با روش‌های نوین آموزشی با دانش‌آموزان برخورد شود.

وی گفت: تلاش شده تا همواره از حقوق دانش‌آموزان و معلمان توامان با هم حمایت شود و حق کسی ضایع نشود.

پورداوود با ابراز تأسف از واقعه رخ داده، بیان داشت: امیدوارم با دقت نظر همه مدیران آموزش و پرورش و عمل به منویات وزیر آموزش و پرورش دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سطح استان نباشیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 442841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟