به گزارش رکنا، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست چالوس درحین گشت وکنترل در ارتفاعات شهر مرزن آباد یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری، لاشه دوقطعه کبک معمولی وتعدادی فشنگ دستگیرکردند.

در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست چالوس در گزارش دریافتی مبنی بر حضور شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات مرزن آباد واقع در روستای تله نیرو‌های یگان حفاظت بلافاصله به محل موردنظر عزیمت و یک خودرو سواری را بازدید و از آن‌ها یک قبضه سلاح شکاری ولاشه دو قطعه کبک معمولی را کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل نیز در پی گشت و کنترل درمناطق حوزه استحفاظی این شهرستان ۳ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری دستگیرکردند.

همچنین در ادامه ماموریت ۱۰ رشته دام هوایی را تخریب، دو قطعه پرنده اسیر شده در دام هوایی صیادان متخلف را رهاسازی کردند.

در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت آمل در منطقه کوهستانی لاریجان ۸ شکارچی متخلف را به همراه ۸ قبضه سلاح شکاری و لاشه یک سر خرگوش و سیزده قطعه کبوتر دستگیر کردند.

در نور ماموران یگان حفاظت محیط زیست در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری ویک قطعه کبک معمولی کشف و ضبط کردند.

در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درحین گشت وکنترل در در منطقه دشت‌ناز ازشکارچی غیرمجاز دو قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و تعداد ۶ رشته دام هوایی در آب بندان روستای پنبه چوله جمع آوری کردند.

همچنین ماموران یگان ساری در اراضی شالیزاری روستای سوته توسط ۲۰ رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 441362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟