به گزارش رکنا، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی ظهر سه شنبه گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر توزیع دارو‌های غیرمجاز و قاچاق Contraband در محدوده خیابان کوهسنگی مشهد دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

وی تصریح کرد: تیم‌های کلانتری جهاد مشهد در این ماموریت ضربتی بلافاصله وارد عمل شده و پس از تحقیقات گسترده، ساختمان مذکور را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس Police با هماهنگی مقام قضائی ساختمان مذکور را بازرسی و ۵ هزار و ۹۰ عدد انواع داروی غیرمجاز و ۳۳ کیلو و ۵۰۰ گرم پودر کراتین بدون مجوز را کشف کردند.

سردار تقوی افزود: در این عملیات ضربتی، متهم ۳۷ ساله سابقه دار که به موادمخدر اعتیاد داشت دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر و برابر اعلام مسئول حقوقی یک شرکت بیمه مبنی بر این که فردی با جعل مدرک پزشکی تحت عنوان بیماران خاص و جعل موسسه حقوق بنیاد خیریه قصد گرفتن دارو‌های گران قیمت از بیمه را داشته که پس از بررسی‌های اولیه مشخص شده مدارک ارائه شده جعلی هستند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری احمدآباد متهم ۳۷ ساله این پرونده را دستگیر و تحقیقات اولیه از او نشان می‌داد این فرد در صدد بوده دارو‌های گران قیمت را گرفته و در بازار Store آزاد به فروش برساند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟