به گزارش گروه حوادث رکنا، جواد 32 ساله که به اتهام کلاهبرداری و با شکایت خواهر و برادرانش بازداشت شده است پس از انتقال به دادسرا به بازپرس گفت: ماجرا به ۲سال قبل بازمی گشت من در ۵۰کیلومتری شیراز بنگاه معاملات مسکن داشتم. آن روزها برادران و خواهرم تصمیم گرفتند تا زمینی را که پس از مرگ پدرم به آن ها ارث رسیده بود بفروشند.

وی ادامه داد: به همین دلیل هم با اعتمادی که به من داشتند نزد من آمدند تا برای فروش زمین مشورت کنند. در پایان گفت وگوها، ۳برادر و یک خواهرم با اطمینان کامل سند زمین را به من سپردند و قولنامه ای را به صورت سفید امضا کردند و به امانت نزد من گذاشتند تا هنگام فروش زمین، خریدار دچار مشکل نشود.

جواد اظهار داشت: پس از رفتن آن ها بود که تصمیم گرفتم در یک معامله صوری زمین را از چنگال آن ها خارج کنم به همین دلیل سینا یکی از دوستانم را به عنوان مشورت معرفی کردم و زمین را به صورت نمایشی به وی فروختیم غافل از اینکه در پشت این ماجرا من قرار داشتم.

متهم بیان داشت: زمانی که با دوست خود صحبت کردم فهمیدم که وی نیز سر مرا کلاه گذاشته است و زمین را تصاحب کرده است. این گونه بود که ماجرا لو رفت و برادران و خواهرم از من شکایت کردند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟