کشف 8 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرودشت

به گزارش رکنا، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با سوخت قاچاق، ماموران پاسگاه انتطامی "درود زن" هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، 8 هزار و 140 لیتر سوخت قاچاق Contraband از نوع گازوئیل کشف شد، عنوان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تاکید کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و با هدف جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی تلاش می کند که عرصه را بر قاچاقچیان تنگ و آرامش آنان را سلب کند.

تخریب 41 حلقه چاه غیر مجاز کشاورزی در جهرم

جانشین انتظامی شهرستان جهرم از تخریب و پرکردن 41 حلقه چاه کشاورزی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مهراب زارع پور" گفت: برابر حکم صادره از مراجع قضایی مبنی بر پرکردن چاه های غیرمجاز در شهرستان جهرم و احتمال درگیری متخلفان با ماموران اداره منابع آب،تدابیر ویژه ای در این خصوص انجام شد.

وی افزود: با توجه به خشکسالی های پیاپی و حفظ منابع زیر زمینی آب و جلوگیری از برداشت های غیر مجاز و در اجرای احکام صادره از مقام قضائی، ماموران انتظامی شهرستان جهرم با کلیه امکانات و با همکاری اداره منابع آب، تعداد 41 حلقه چاه غیرمجاز را در بخش مرکزی پلمپ کردند.

سرهنگ زارع پور با اشاره به صبر و شکیبایی مردم ولایت مدار در زمان اجرای این ماموریت ها، خاطر نشان کرد: تخریب و پر کردن اینگونه چاه ها برای پیشگیری از خشک شدن سفره های آب زیر زمینی در جلوگیری از بحران آب صورت پذیرفته است و در بخش های دیگر شهرستان نیز ادامه خواهد داشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟