به گزارش رکنا، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs تهران بزرگ گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر حمل مواد مخدر از نوع سنتی توسط گروهی از قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر از استان بوشهر به پایتخت و توزیع آن در سطح تهران پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به بررسی موضوع توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و استان بوشهر سرکرده این باند با هویت (س) مورد شناسایی قرار گرفت که با کمک 6 نفر دیگر قصد انتقال مقدار 100 کیلوگرم ماده مخدر حشیش به وسیله سه دستگاه خودرو سواری به تهران را داشت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: با اخذ دستور قضایی تیم مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و استان بوشهر به محور تردد خودرو های در حال عبور حامل مواد مخدر رفته و در یک عملیات اقدام به دستگیری هر 7 قاچاقچی Smuggler کردند.

وی افزود: حین دستگیری قاچاقچیان، آن ها ابتدا سعی در فرار Escape از دست ماموران پلیس را داشتند و با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند اما با محاصره ماموران و تیراندازی به متهمان، یکی از آن ها دچار مصدومیت شده که پس از دستگیری به مرکز درمانی منتقل شد تا مورد مداوا قرار بگیرد.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه متهم مجروح شده مورد مداوا قرار گرفت گفت: هر 7 قاچاقچی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند تا بررسی های بیشتر در خصوص پرونده انجام شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟