به گزارش رکنا،سردار روح الامین قاسمی با بیان این که متهمان موادمخدر را از شرق کشور به مناطق مرکزی و پایتخت قاچاق Contraband می‌کردند ادامه داد: یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد نیز به عنوان سرکرده همین باند مشغول فعالیت بود که خوشبختانه شناسایی شد.

وی تصریح کرد: اعضای باند در آخرین اقدام خود قصدداشتند مقادیر قابل توجهی مرفین و هروئین را به مرکز کشور منتقل کنند که با تلاش گسترده، اطلاعات کاملی از محل اختفای آنان در کرمان به دست آمد.

قاسمی به اعزام تیم ویژه‌ای از پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان به کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: در عملیاتی ضربتی و هماهنگ با حضور ماموران انتظامی کرمان هر ۴ عضو این باند دستگیرشدند.

به گفته سردار قاسمی در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ ۳۱۰ کیلوگرم مرفین، ۵ کیلوگرم هروئین و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر Drugs کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق موادمخدر در این عملیات، بر تشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تاکیدکرد و گفت: ریشه کنی این بلای خانمان سوز که هزینه‌های سنگینی را بر فرد، خانواده و جامعه تحمیل می‌کند نیازمند عزم ملی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 439560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟